26 sierpnia 2019

Roll with me, get it right, faded on a summer night

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

I pierwszy raz w tym sezonie zupa krem z dyni. Czekałam na ten czas. Z drugiej strony właśnie takie rzeczy jak i też coraz wcześniejszy zachód słońca pokazują, że jesień już puka do drzwi. Nie powiem, również podoba mi się ta pora roku. Ale szkoda mi lata, bo jednak to je chyba najbardziej lubię.

Obecnie już się umyłam, poczekam jeszcze trochę aż podeschną mi włosy i ostatecznie chyba wysuszę je suszarką. A potem już tylko moje łózko i ja.
grafika beautiful, Best, and life

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.