21 grudnia 2019

and hearts will be glowing

Hej,
Sobota.

Dziś za to nie miałam w planach takiej normalnej soboty jak to zazwyczaj sprzątam, odkurzam i robię praktycznie wszystko w domu. Myślę, że przed samymi świętami, poniedziałek będzie takim idealnym dniem na to czego dzisiaj nie robiłam. Wtedy też ubiorę choinkę i ułożę prezenty pod nią. Myślę, że wtedy poczuję tę jakąś magiczność czy coś w tym specjalnym czasie, nawet pomimo braku śniegu.

Obecnie pozostało mi odpocząć, przygotować się mentalnie do świąt i korzystać z wszystkiego co mam, zwłaszcza z tego czasu przerwy.
grafika cafe, cosy, and december

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.