18 grudnia 2019

and tales of the glories of Christmas

Hej,
Środa.

W ostatnim czasie naprawdę polubiłam środy. W sumie głównie dlatego, że jest mój wolny dzień od uczelni i mam czas zrobić wszystko to co potrzebuję, co chcę. Przy tym też, że tydzień po tym środku zawsze był łatwiejszy.

Skończyłam czwarty sezon Lucyfera.

Tak jak ostatnio wspominałam ten czwarty sezon był dla mnie naprawdę szybki. Z drugiej strony miał tylko dziesięć odcinków, ale za to naprawdę wybitnych. Cieszę się, że Netflix przejął ten serial, bo świetnie go rozwinął.

Obecnie posiedziałam trochę przy herbacie z koleżanką. Za jakiś czas pójdę się myć, wysuszę włosy może jeszcze coś przeczytam i pójdę spać.
grafika winter, snow, and christmas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.