28 grudnia 2019

Now the jingle hop has begun

Hej,
Sobota.

Dzisiaj już wracamy do codzienności.

Wczorajsze spotkanie ze znajomymi jak najbardziej udane, do domu wróciłam dosyć późno, ale nawet całkiem się wyspałam. W pewnym stopniu żałuję, że teraz już nie spotykamy się w takim gronie co jakiś czas, bo jednak nasze plany, priorytety po technikum trochę się porozjeżdżały.

Obecnie już posprzątałam w domu, posiedziałam z moją rodziną i jak najbardziej cieszę się z tego, że możemy razem spędzać czas. Bez żadnych wyrzutów, złości, tak po prostu normalnie.
grafika book, autumn, and candle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.