30 grudnia 2019

Podsumowanie roku 2019

Hej,
Dzisiaj post podsumowujący dany rok - dziewiętnaście pytań.

1. Co najlepszego spotkało Cię w roku 2019?

Dobrzy ludzie, dobre imprezy, studniówki, zdane matury i egzaminy.

2. Największy sukces?

Dwa lata temu zdałam egzamin na prawo jazdy i egzamin zawodowy, w zeszłym dostałam się na staż w Irlandii. A w tym przede wszystkim zdałam egzaminy zawodowe (otrzymałam tytuł technika ekonomisty i technika rachunkowości), zdałam matury i dostałam się na studia.

3. Najlepsze wspomnienie?

Trzy studniówki, matury, a później świadomość że je zdałam z bardzo wysokimi wynikami, krwiodawstwo i studia w jakimś stopniu.

4. Serial roku?

Trudno jest mi podać jeden, więc łatwiej będzie mi wypisać te które zaczęłam w tym roku (bez kontynuacji):

- Sex Education
- Maniac
- Russian Doll
- Somewhere Between
- Stalker
- Beverly Hills, 90210
- PLL The Perfectionists
- Dead to me
- The Society
- The Hook Up Plan
- On my Block
- Chernobyl
- How to sell drugs online (fast)
- The disappearance of Madeline
- The House of Flowers
- Euphoria
- BH90210
- Derry Girls
- Looking for Alaska
- What/If
- Lucifer
- Unbelievable

5. Piosenka która kojarzy ci się z rokiem 2019?

W tym roku również dużo czasu spędziłam na Spotify. Patrząc na podsumowanie ze Spotify to przesłuchałam prawie jedenaście tysięcy minut muzyki, a w tym przede wszystkim popu i rapu.

- More than you know
- Someone you loved
- Perfect
- Seniorita
- Lucid dreams

6. Słowo roku?

Dorosłość.

7. Co najbardziej się w Tobie zmieniło?

Moim zdaniem nie zmieniłam się za bardzo z charakteru, może trochę dorosłam do niektórych spraw, z wyglądu za to w tym roku raczej nie przeszłam wielkich zmian.

8. Ulubiony produkt kosmetyczny?

Tradycyjnie - coś do ust, wszelkiego rodzaju balsamy, szminki, pomadki, kredki to jest to co uwielbiam. Wolę za bardzo nie skupiać się nad tym pytaniem, bo moje możliwości co do makijażu rozwinęły się i dalej rozwijają.

9. W tym roku idzie Ci lepiej w szkole czy gorzej niż w zeszłym?

W tym roku już nie szkole, ale za to na uczelni. Jak mi idzie to dowiem się z czasem, po sesji. Na razie mogę stwierdzić, że nie jest źle i za dużo raczej się nie dzieje.

10. Co najlepszego zdarzyło ci się w blogowaniu?

Ciągle rosnąca liczba obserwatorów, wyświetleń i miłe komentarze, które dodają otuchy. Z jutrzejszym postem będzie 365 postów w tym roku, z czego wychodzi, że pisałam każdego dnia, to duże osiągnięcie.

11. Zaliczasz ten rok do udanych?

Był to dobry czas, chociaż dalej wiszą nade mną sprawy naprawdę ważne, których nie mam jak zmienić, a odgrywają znaczną rolę w moim życiu. W pewnym stopniu jest to udany rok.

12. Chciałabyś, aby 2019 był podobny?

Podobny, a przy tym lepszy.

13. Masz postanowienia noworoczne, jak tak to jakie?

Mam kilka, niektóre wolę zostawić tylko dla siebie, a o innych jeszcze kiedyś coś wspomnę w następnych postach.

14. Kilka słów opisujących mijający rok

Odpowiedzialny, zmieniający życie, otwierający.

15. Filmy zobaczone i polecane w 2019 roku:

- A star is born
- Coco
- Gifted
- Bajecznie bogaci azjaci

Szczerze mówiąc nie pamiętam już jakie filmy oglądałam, a muszę przyznać w tym roku też było ich dosyć mało.

16. Książki, które przeczytałam i chciałabym polecić:

- P.S. I like you
- Chłopak, który chciał zacząć od nowa
- Chłopak, który o mnie walczył
- Chłopak z sąsiedztwa
- Nic do stracenia. Początek
- Nic do stracenia. Wreszcie wolni
- Chłopak z innej bajki

17. Herbata roku?

Tak jak zawsze na samym czele wśród herbat jest dla mnie Peach&Mango z Liptona, poza tym wszystkie zielone herbaty i w tym też właśnie takie z herbaciarni również z mango i brzoskwinią.

18. Miesiąc roku?

Myślę, że raczej cały ten rok był dosyć udany jako tako, ale przede wszystkim świetnie bawiłam się na studniówkach, więc styczeń i luty.

19. Co dawało mi motywację?

Motywację dawała mi codzienność, spotkania z przyjaciółmi, dobre wydarzenia i bliskość innych osób.

Chcę Wam życzyć (i mi) wspaniałego przyszłego roku, tak żebyśmy wszyscy byli zadowoleni i w pełni szczęśliwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.