19 grudnia 2019

long long ago

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień na uczelni był całkiem przyjemny i dosyć szybko mi minął. Tym razem nie miałam przerwy pomiędzy zajęciami, ale z drugiej strony w ogóle mi to nie przeszkadzało. Wręcz przeciwnie. Tym bardziej że w czasie tej przerwy miałam ćwiczenia z prawa, które naprawdę lubię.

Za jakiś czas będę się zbierać i wychodzić do znajomych, bo robimy sobie razem taką wigilijkę czy coś w tym stylu. Zawsze musimy sobie wymyślić jakiś tytuł dla naszego picia, więc tym razem taki może być chociaż nie brzmi tak zachęcająco jak exotic night.

Nie wiem o której wrócę, ale tym razem może to nawet być i czwarta nad ranem, bo jutro prawdopodobnie nie idę na uczelnię. Mam odwołany ostatni wf, a na poranny jeden wykład raczej nie opłaca mi się wybierać.
Grafika użytkownika pink is everything

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.