11 grudnia 2019

with those holiday greetings

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry. Wstałam po dziewiątej, ale też zaskakująco późno poszłam spać. W ogóle nie wyszłam poza mieszkanie i nawet dobrze mi z tym. Za to posprzątałam sobie w pokoju i przepisałam wykład z mikroekonomii, jeszcze został mi jeden. Ale całkiem możliwe, że jutro go nadrobię.

Zobaczyłam film Gifted

"Frank samotnie wychowuje swoją niezwykle uzdolnioną siostrzenicę Mary. Gdy talent dziewczynki ujawnia się, musi zawalczyć o prawa rodzicielskie z babcią dziewczynki."

Już dawniej chciałam go zobaczyć, ale akurat dziś tak trafiło, że zabrałam się za niego. Naprawdę jest to piękny, wzruszający film. Przy samym końcu płakałam jak bóbr. Zwłaszcza w momencie gdy Frank przyjechał po Freda i zabrał jeszcze inne koty. Moim zdaniem jak najbardziej warto go zobaczyć i zakochać się w nim.

Obecnie już się umyłam, sporo czasu posiedziałam z moimi znajomymi i za jakąś chwilkę pójdę spać. Jeszcze tylko napiszę jednego maila i mój dzień się skończy.
grafika cat, cute, and animal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.