1 grudnia 2019

Hello December

Hej,
Niedziela.
Pierwszy dzień grudnia.

Oby ten miesiąc był dobry, nawet pomimo piątku trzynastego. Aby Święta były naprawdę magicznie, a czas produktywnie wykorzystany.

Rano wstałam dosyć wcześnie, bo już po ósmej. A to głównie dlatego, że szłam do kościoła na wpół do dziesiątej, aby mieć więcej czasu. I fajnie było przejść się miastem kiedy jeszcze zimowy szron był w około. Poza tym dzięki temu miałam czas na kokosową kawę z pączkiem przy serialu. A po dwunastej zajęłam się barszczem czerwonym, który naprawdę uwielbiam.

Skończyłam czytać Kasie West - Chłopak z innej bajki.

"Caymen ma 17 lat i po szkole pracuje w należącym do jej mamy nieco dziwacznym sklepie z porcelanowymi lalkami i specjalizuje się w sarkastycznym podejściu do życia, szczególnie wobec bogaczy. Lata obserwacji zamożnych ludzi zza lady i życiowe doświadczenia mamy nauczyły ją, że nie można im ufać, a do tego są zblazowani, nieuprzejmi i przekonani, że cały świat powinien leżeć u ich stóp. Gdy do sklepu trafia Xander, wysoki, przystojny i na swój sposób uroczy, ale najwyraźniej obrzydliwie bogaty, od razu widać, że jest z totalnie innej bajki. Caymen co prawda znajduje z nim wspólny język, ale jest przekonana, że jego zainteresowanie nie potrwa długo. Gdy Xandrowi niemal udaje się ją do siebie przekonać, dziewczyna odkrywa, że pieniądze grają w ich związku o wiele większą rolę, niż sądziła. Na ich wspólnej drodze piętrzą się przeszkody... czy ostatecznie trafią razem do tej samej bajki?"

Naprawdę szybko przeczytałam tę książkę. Jest to przyjemna, nastoletnia opowieść. Historia mimo wszystko może zaskoczyć i nie jest to taka typowa oklepana fabuła o biednej dziewczynie i bogaczu, który zwrócił na nią uwagę. Jest to już chyba czwarta książka tej autorki, którą przeczytałam i jak na razie coraz bardziej mnie zachęca do swoich opowieści.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, zrobić sobie herbatę i zobaczyć ostatni, finałowy odcinek Rolnik szuka żony. Potem prawdopodobnie wysuszę włosy i pójdę spać.
Znalezione obrazy dla zapytania hello december

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.