17 grudnia 2019

there be scary ghost stories

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry. Szybko minęły mi zajęcia, w sumie dlatego też, że na jednych mieliśmy duże kolokwium, więc też do końca zostało tylko pół godziny. A potem jeszcze byłam w sklepie i jakoś ten czas sam mijał.

Miałam dobry obiad z warzywami przy Lucyferze i trochę czasu dla siebie.

Obecnie posiedziałam trochę z koleżanką i za jakiś czas pójdę się umyć i prawdopodobnie spać. Na jutro mam kilka planów, które raczej rozplanują mi cały dzień. Ale na teraz moim pierwszym zamiarem jest wyspać się i wstać dosyć wcześnie.
grafika winter, waffles, and cozy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.