29 grudnia 2019

Jingle bells chime in jingle bell time

Hej,
Niedziela.
Kolejny dobry dzień.

W sumie to ciągle czuję się jakby nadal były Święta. Ale nie narzekam, warto jak najdłużej się tym czasem cieszyć. Tym bardziej, że w ostatnich miesiącach raczej mało czasu spędziłam w domu. Najwięcej to jakieś cztery noce. Więc w porównaniu teraz z tą przerwą świąteczną to mam praktycznie ferie.

Obecnie pozostało mi umyć się, czegoś się napić i posiedzieć trochę przy jakimś filmie z moją rodziną.
grafika christmas, hiver, and snow

4 komentarze:

  1. Ahhh, najważniejsze by odpocząć, zwłaszcza, że niebawem zbliża się sesja na studiach, o zgrozo :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a u mnie to jeszcze będzie pierwsza sesja w życiu, więc tym bardziej nie wiem czego się spodziewać.
      Również pozdrawiam! ;)

      Usuń
  2. Ja kompletnie nie czuję świąt w tym roku ale cieszę się przynajmniej dużą ilością wolnego, bo miałam tego prawie 3 tygodnie :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w jakimś stopniu czułam, ale minęły mi one za szybko.
      ;)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.