25 grudnia 2019

Jingle bell, jingle bell, jingle bell rock

Hej,
Środa.

Pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia.

Wczorajsza Wigilia jak najbardziej udana, podobało mi się przede wszystkim jedzenie, chociaż zawsze czuję się trochę ciężka po tym wszystkim, ale tylko raz w roku jest taka okazja i moje ukochane uszka z barszczem. Chociaż rok temu to na bardzo długo po Nowym roku dalej mieliśmy uszka w zamrażalce.

Dzisiaj zobaczyłam Grincha, tak jak zresztą robiłam to ostatnie lata. Głównie dzisiejszy dzień spędziłam na jedzeniu, oglądaniu filmów, ale wyszłam też na spacer tak do urozmaicenia i jakiegoś ruchu, bo aż przyjemnie było na chwilę wyjść z domu.
merry christmas nom GIF

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.