9 grudnia 2019

everyone telling you'll be of good cheer

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

W sumie nie był to taki zły dzień. Ale i tak będę w znacznie lepszym humorze jutro, gdy wyjdę z uczelni. W ostatnim czasie to mam tak co tydzień. Może kiedyś to minie, a jeśli nie w najbliższym okresie to i tak nic nie trwa wiecznie. Trochę słabe pocieszenie, ale zawsze jakieś. Po prostu widzę, że ciągle będę miała nad sobą jakieś terminy, zadania czy coś do zrobienia.

Obecnie już się trochę pouczyłam na jutro, zrobiłam te zadania. Za chwilę umyję się i jeszcze powtórzę sobie ten materiał, bo mimo wszystko chciałabym czuć się pewnie na te kolokwia. Dobrze, że nie zaczynam na ósmą, bo w ten sposób mam więcej czasu, a przy tym uda mi się wyspać.
grafika snow, paris, and winter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.