8 grudnia 2019

with the kids jingle belling

Hej,
Niedziela.

Powrót do mieszkania, na studia po weekendzie w domu. Było naprawdę dobrze i pracowicie. Jak by to się miało odbyć bez pieczenia ciasta czy ciasteczek. Tak też tym razem trafiło na pierniczki, które zobaczyłam na youtubie.

Tym razem jednak nie mam już odcinka Rolnik szuka żony do zobaczenia. A naprawdę przyzwyczaiłam się do tego. Nawet oglądałam je na vod kiedy wracałam w czasie jak leciały w telewizji.

Obecnie muszę spakować się na jutro, umyć się i iść spać. Chyba już nic więcej robić nie będę. A się zimno zrobiło na podwórku, nawet przywiozłam sobie zimowe buty.
grafika christmas, cocoa, and hot ​chocolate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.