20 grudnia 2019

there be much mistletoing

Hej,
Piątek.

Wczorajsze spotkanie z moimi przyjaciółmi jak najbardziej udane. Zresztą tak jak zawsze. Było dużo śmiechu, nowości i bardzo dobre jedzenie z drinkami u boku. Do mieszkania wróciłam późno, ale tym razem wcale a wcale mnie to nie martwiło, bo nie zamierzałam i nie poszłam na uczelnię. Niczego nie żałuję. Te godziny rektorskie w czasie mojego wf to był najlepszy prezent jaki uczelnia mogła nam dać.

Obecnie już jestem w domu i zaczynam moją przerwę świąteczną. Mam nadzieję, że to będzie dobry czas, odpocznę, pojem sobie i odpocznę od wszystkiego i wszystkich.
grafika aesthetic, breakfast, and couch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.