14 grudnia 2019

there be parties for hosting

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był jak najbardziej pozytywny.

Przed południem byłam kupić kilka prezentów na święta, a potem jeszcze na zakupach spożywczych. Staram się mieć wszystko rozplanowane tak, aby nic w lodówce mi się nie zepsuło, a jednocześnie, abym miała coś na styczeń. Nie wiem jak to do końca zrobię, ale muszę o tym pomyśleć. Podobnie z pakowaniem się, podejrzewam że tym razem może być trochę trudniej.

Popołudniu w końcu skończyłam przepisywać wykłady z mikroekonomii, a potem zobaczyłam sobie Pitch Perfect i od razu Pitch Perfect 2. Fajnie było zobaczyć takie komedie. Nie są to takie poważne filmy, ale mimo wszystko przyjemnie było zobaczyć takie lekkie filmy.

Obecnie pozostało mi umyć się i iść spać. Może jeszcze coś poczytam albo coś porobię. Zobaczę z czasem. Przynajmniej na jutro mam trochę planów, a przynajmniej ustawione menu na obiad. W dodatku mam też sałatę, więc jakaś sałatka popołudniem byłaby mile widziana.
grafika coffee, dessert, and enjoy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.