22 sierpnia 2016

Don't make you a good man

Hej,
Poniedziałek.

Skończyłam drugi sezon The Originals

Obecnie po ponad czterdziestu odcinkach tego serialu - mogę powiedzieć, że naprawdę jest to miła odskocznia. Wkręciłam się w przedstawione życie. Tak jak już kiedyś mówiłam zawsze myślałam, że wiedźmy, wampiry, wilkołaki to zupełnie nie mój temat. A jednak.
Zanim zaczęłam oglądać TO, zastanawiałam się czy najpierw nie zacząć Pamiętników wampirów. Bo w końcu The Originals to spin-off The Vampire Diaries. Dużo osób mówiło, że w sumie to mało wspólnego mają te seriale. Sama nie mogę się wypowiadać, może kiedyś zacznę również TVD. Prawdopodobnie po skończeniu trzeciego sezonu TO rozważę zaczęcie Dextera albo właśnie Pamiętników. Zobaczę później.

Już drugi raz dzisiaj na chwilę wyłączył się prąd. Dlatego też teraz jak najszybciej postaram się opublikować ten post. Pozostało mi już tylko umyć się, rozłożyć łóżko, zobaczyć kolejny odcinek TO i przeczytać kilka rozdziałów książki.
still–getting–there:
“  •luxury/summer blog,i follow back•
”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.