31 sierpnia 2016

Goodbye August

Hej,
Środa - ostatni dzień wakacji 2016 i zarazem ostatni dzień sierpnia.

Skończyłam czytać Sara Shepard Pretty Little Liars 06 Zabójcze

"Każdy ma coś na sumieniu.A.

Emily, Aria, Spencer i Hanna mają coraz mniej czasu na odkrycie prawdy.
Dziewczyny muszą rozwiązać zagadkę, bo inaczej A. zacznie realizować swoje groźby.
Jason, starszy brat Ali, chyba coś wie, ale nie chce uchylić nawet rąbka tajemnicy.

Komu uda się odnaleźć brakujący element układanki?"

W szóstym tomie serii PLL dzieje się dużo, w sumie to tak jak zawsze. Pożar, otarcie Radley, odnalezienie blondynki, Jason i jego tajemnice. Sara Shepard nie pozwala im się nudzić. W tym tomie podobała mi się część Emily oraz jej nowego chłopacka.  

Wczoraj też miał premierę ostatni odcinek 7A Pretty Little Liars. Którego zobaczę prawdopodobnie jutro. Zaraz po tym jak wrócę do domu po rozpoczęciu roku szkolnego. No tak. W tym roku jednocześnie mam ten początek drugiej klasy gdzieś, ale z drugiej strony czuję jakąś obawę. Trudno będzie mi się przyzwyczaić do tego, że muszę wstawać, odrabiać lekcje, chodzić szybciej spać, bardziej planować swój czas. Po prostu trzymać równowagę.

No nic, pozostaje mi umyć się, rozłożyć łóżko, przeczytać przynajmniej kilka rozdziałów i szybciej niż o pierwszej iść spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.