1 sierpnia 2016

Hello August

Hej,
Poniedziałek.
Nowy miesiąc, już ósmy tego 2016 roku. A jak tam noworoczne postanowienia? Z moimi nie jest tak źle, głównie dlatego, że postawiłam przed sobą cele, możliwe do uzyskania. Oczywiste, że nie wyprowadzę się za granicę albo też nie przeczytam nie wiadomo ile książek. No nic, mam nadzieję że pilnujecie się i uda wam się.
Nie wiem nawet kiedy pół wakacji minęło. To nie wyobrażalne, jak szybko mija czas. Już za chwilę znowu będę musiała zbierać się do szkoły, a o spaniu w tygodniu do dziesiątej nie ma mowy. Dopóki jeszcze mogę, będę korzystała do granic możliwości. W roku szkolnym seriale ogląda się dłużej, książki czyta się dłużej, a czasu wolnego o wiele mniej. Ale nie będę tak się rozpisywać o szkole, tak czy inaczej mamy sierpień. Cieszmy się nim.
Co tu robiłam? Oglądałam serial, siedziałam na podwórku i rozładowywałam baterię telefonu. W sumie to nie robiłam niczego szczególnie ważnego. Obecnie pozostaje mi już tylko umyć się, przeczytać kilka rozdziałów, rozłożyć łóżko i może zobaczyć jeszcze jeden odcinek Plotkary. Patrząc na cały serial to już mało mi zostało do końca.
grafika summer, water, and beach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.