24 sierpnia 2016

You were on time at wrong time

Hej,
Środa.

Czyli dalszy ciąg mebli. Sama nie wierzę ile rzeczy można znaleźć, które są głęboko schowane i kiedy by się ich potrzebowało, po prostu ich nie ma. Niektóre rodziny w krótkim czasie muszą bądź chcą się przeprowadzić. Nie wyobrażam sobie opuszczenia mojego domu. Nie tylko dlatego, że przywiązałam się do tego miejsca, ale i z uwagi na przewożenie wszystkich rzeczy. Byłoby za dużo wszystkiego. A z powodu, że jestem lekkim zbieraczem - trudno byłoby mi wyrzucić niektóre rzeczy. Nie nastawiam się na przeprowadzki, mam nadzieję, że za dużo w moim życiu ich nie będzie, dobrze mieć stały dom.

Już znowu po dziesiątej, na dzisiaj pozostało mi umyć się, zobaczyć odcinek The Originals, znaleźć link do nowego odcinka Pretty Little Liars (który zobaczę jutro), przeczytać kilka rozdziałów książki i mogę iść spać. Co dzień to budzę się coraz szybciej. Dzięki temu też mam o wiele dłuższy dzień.
No nic, zbieram się.
grafika aesthetic, sunset, and architecture

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.