29 sierpnia 2016

I'd do anything for you

Hej,
Poniedziałek.

Skończyłam czytać Sara Shepard Pretty Little Liars 05 - Zepsute

"Piąty tom serii Preety Little Liars. Podejrzany o zabójstwo Alison przebywa w areszcie, ale Emily, Aria, Spencer i Hanna jeszcze długo nie będą mogły spać spokojnie. Im więcej sekretów wychodzi na jaw, tym więcej rodzi się pytań. Nagle stare szkolne wspomnienia nabierają nowych znaczeń.Kto tak naprawdę jest ofiarą, a kto zabójcą w tej grze?"

Muszę przyznać całej serii Pretty Little Liars, że jest strasznie wciągająca, szybko się ją czyta i ciągle chce się więcej. Kłamczuchy dalej mają problemy, rozterki, Sara Shepard wcale im nie ułatwia życia. Oczywiście lepiej by mi się czytało, gdybym nie oglądała serialu. Obecnie wiem pewne istotne informacje, przez co też niektóre rzeczy nie są dla mnie niewiadomą, niespodzianką. Chociaż jest bardzo dużo takich wątków, o których nie było wspomniane w ekranizacji. Dużo rzeczy też się różni. Po prostu są to dwie historie, mające pewne powiązania.

Jeszcze dużo spraw czeka na wyjaśnienie. Dlatego też już zaczęłam kolejną część. Liczę na jakieś odpowiedzi. Nie wspomniałam jeszcze o tym, że strasznie podoba mi się przedstawiona retrospekcja oraz to, że wiem co się działo wtedy u Alison. Jeśli ktoś zamierza czytać całą serie, nie polecam czytania tomu 0,5 Tajemnice Ali. Z nich można się dużo dowiedzieć, ponad tego, żeby nadal mieć jakąś tajemnicę, zagadkę.

A co tam dzisiaj?
No w sumie taki normalny dzień, cały czas kręciła się gdzieś burza, jakąś godzinę temu myślałam, że na prawdę ona przyjdzie, jednak do niczego nie doszło, na szczęście. Oprócz tego staram się wykorzystać ostatnie dni wakacji. Oprócz tego planuję jutro bądź w środę doładować bilet i wybrać się do sklepu. Co jest aż dla mnie dziwne, nie mam praktycznie książek do szkoły. Po prostu pomyśli się później, prawdopodobnie kupię od kogoś z trzecich klas. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.