23 sierpnia 2016

Yes, I understand

Hej,
Wtorek.

Skończyłam czytać Sara Shepard Pretty Little Liars 03 - Doskonałe

"MYŚLAŁYŚCIE, ŻE WAM ODPUSZCZĘ? PRZEZ CAŁY CZAS MAM NA WAS OKO. I MOŻE NAWET PATRZĘ NA WAS TERAZ.A.

Do mediów trafia film z ostatnich wspólnych wakacji Emily, Hanny, Arii, Spencer i Ali. Wspomnienia tamtego lata wracają ze zdwojoną siłą, a tajemniczy nadawca SMS-ów zaczyna realizować swoje groźby.
Sekrety czterech przyjaciółek już wyszły na jaw, teraz gra toczy się o najwyższą stawkę.
A. popełnia jednak błąd. Czy to wystarczy, by zdemaskować A.?"

Gdybym przedtem nigdy nie oglądała serialu, a jedynie czytała książki. Prawdopodobnie mogłabym sobie wyobrazić wygląd kłamczuch przedstawionych w opowieści. Aktualnie Emily nie ma rudawych włosów, tylko ciemne, podobnie z innymi osobami, Hannah jest blondynką nie brunetką. Aria nie jest wysoka. Mona nie jest blondynką. Po prostu widzę oczami ekranizacji. Nie wiem jak to wyjaśnić.

Akcja na prawdę mi się podobała, zwłaszcza ta związana z Arią, chociaż niektóre historie są trochę naciągane. spojler. Nie wyobrażam sobie, żeby moja mama wyrzuciła mnie z domu, żeby pozwoliła mi się wynieść czy też mieszkać u chłopaka i w ogóle by się mną nie interesowała. To ciągle chodzenie w szpilkach i sukienkach na co dzień też nie jest takie prawdopodobne, ale w końcu to książka, fikcja. Z drugiej strony nie wyobrażam sobie Hanny i Spencer w dresach i takim luźnym ubiorze. Pretty Little Liars ma swoje prawa.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A co tam dzisiaj?
Rozwalanie i składanie mebli w sypialnie, ale nie mojej. Szczerze mówiąc nie podobają mi się ogólne wzory, że większość mebli jest kanciastych, same rogi niezaokrąglone. Gdyby tak ktoś miał małe dziecko, mógłby mieć problem i to spory. A nawet bez dzieci, myśląc o swojej osobie - czy to tak trudno ciągle się uderzać, zadzierać. Dlatego też jakbym miała wybierać łóżko, miałabym sam materac na jakiejś podstawie. A nawet chciałabym się pobawić z paletami i spróbować coś zrobić. W przyszłości przynajmniej stolik będę miała zrobiony z palet.

Obecnie pozostało mi umyć się, zobaczyć kolejny odcinek The Originals i przeczytać kilka rozdziałów kolejnej części Pretty Little Liars.

2 komentarze:

  1. Muszę to przeczytać :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam całą serię, dużo książek, ale szybko się je czyta i są miłym oderwaniem od rzeczywistości :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.