12 lutego 2017

And I wanna stay with you

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był taki zwykły. Nic specjalnego nie robiłam, jedynie po południu byłam trochę jeździć autem. Tak z jednego takiego popołudnia na drugie idzie mi coraz lepiej. Szczerze mówiąc mogłabym nawet teraz kontynuować ten czas na strefie. Nie powinnam sobie narobić wstydu w kwietniu kiedy to będę zaczynała moje prawo jazdy. Ruszać umiem, mniej więcej wszystko ogarniam, gorzej jedynie z wyczuciem linii i szybkimi manewrami. To jeszcze zajmie mi trochę czasu, bo nie wyobrażam sobie tak jak obecnie ruszam, być na normalnej ulicy czy też rondzie. Myślę, że dam sobie radę, a mój instruktor będzie mógł się ze mną dużo pośmiać.

Obecnie pozostało mi pouczyć się na historię, zrobić pranie, umyć się i prawdopodobnie zobaczę jeszcze jeden odcinek serialu i przynajmniej jeden rozdział książki.

Czyli była to taka normalna niedziela.
grafika bedroom, flowers, and book

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.