26 lutego 2017

But it keeps avoiding me

Hej,
Niedziela.

Osiemnastka minęła bardzo dobrze. Jeśli po imprezie bolą mnie nogi bądź stopy to mogę powiedzieć, że zabawa była udana. I tak też było tym razem. Tak jak zawsze poznałam kilka nowych osób.

Obecnie dalej jestem niewyspana i trochę zmęczona, ale to odeśpię. Całe moje życie będę odsypiać jakieś wyjścia, wydarzenia czy też szkołę, pracę. Szkoda, że nie można wyspać się na zapas. No cóż, może w przyszłości coś się zmieni. Jak na razie sennie to widzę.

Właśnie z powodu braku snu też piszę i teraz, bo nie wiem czy wieczorem będzie mi się chciało ponownie tutaj wchodzić, a tak jakiś ślad zostawiłam.

Za chwilę zrobię sobie obiad, potem przeczytam rozdział książki i zobaczę zeszłotygodniowy odcinek Jane the Virgin. A co dalej to się zobaczy. Przede wszystkim będę musiała zająć się raportem z ankiet.
grafika house, home, and luxury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.