21 lutego 2017

So I wrote this song for you

Hej,
Wtorek.
Kolejny dzień.
Dzisiaj już udało mi się dosyć wyspać, ale nadal nie odespałam niedzieli(poniedziałku?). Po prostu dziś znowu położę się szybciej spać i takim sposobem myślę, że mniej więcej nadrobię moje normy snu.

W sumie to nic szczególnego się dzisiaj nie działo, był to zwyczajny wtorek. Cały dzień z małymi przerwami padał deszcz i szczerze mówiąc nawet podobała mi się ta szarość na dworze. Nigdzie też nie wychodziłam, jak wróciłam ze szkoły tak też zobaczyłam dwa odcinki Pamiętników wampirów i odpoczywałam.
Za chwilę zabiorę się za zadania, spakuję, rozłożę łóżko i się umyję, później przeczytam jeszcze jakiś rozdział książki i może zacznę następny odcinek serialu, ale to wszystko zależy od tego czy będę miała czas i ochotę.

No nic, zacznę się zbierać, bo już znowu w pół do dziewiątej.
grafika black, make up, and aesthetics grunge icon

1 komentarz:

  1. ostatnio jestem jak zombi i najchętniej przespałabym cały tydzień :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.