17 lutego 2017

I'm gonna love you till

Hej,
Piątek.
Dobrze, że już rozpoczyna się weekend.

Dzisiaj też jest dzień kotów. Nie wyobrażam sobie życia bez tych futrzanych kuleczek. Myślę, że całe moje życie spędzę ze zwierzętami, a przede wszystkim kotami i psami. Zresztą lepiej mieć takie czworonogi niż dzieci takim sposobem oszczędzi się sobie wielu kłopotów. A tak poważnie mówiąc w przyszłości chciałabym mieć i dzieci i koty i psy.

Dzisiaj udało mi się zaspać, ale za to też udało mi się zebrać w około piętnaście minut. Nienawidzę kiedy mój budzik stwierdzi sobie, że nie zadzwoni. Już zdarzyło mi się to parę razy w przeszłości, dlatego też mam dwa budziki, przy czym i tak zaspałam. Spałam dłużej o prawie godzinę, a byłam bardziej zmęczona niż jakbym wstała o siódmej.

Zobaczyłam nowy odcinek Riverdale, muszę przyznać, że z odcinka na odcinek coraz bardziej lubię ten serial i mam nadzieję, że będą następne sezony.
Zobaczyłam też ostatni(?) odcinek Jane the Virgin i naprawdę złamała mnie końcówka i los Micheala. Płakałam razem z Jane.

Obecnie pozostało mi już tylko rozłożyć łóżko, umyć się i może zobaczę jeden odcinek Pamiętników wampirów. A jeśli będę miała jeszcze trochę czasu to kontynuuję czytanie książki.

Znalezione obrazy dla zapytania koty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.