25 lutego 2017

Searching for the right

Hej,
Sobota.

Post jest dodany z planowanej publikacji, bo też właśnie dziś idę na osiemnastkę kolegi. Wrócę dopiero jutro więc też nie będę miała okazji już cokolwiek napisać. Jutro pewnie więcej opowiem o tym dzisiejszym wieczorze.

W sumie to za dużo dzisiaj nie zrobiłam, cały czas miałam myśl tego, że za ileś godzin będę musiała wychodzić. Ale przynajmniej byłam doładować e-kartę, poodkurzałam, umyłam włosy i czytałam książkę. Obecnie zostało mi jej jakieś sześć rozdziałów. Więc w najbliższym czasie prawdopodobnie ją skończę.

Jutro będę musiała jeszcze sporo zrobić, przede wszystkim rzeczy do szkoły. Mam nadzieję, że przynajmniej zobaczę jakiś odcinek któregoś serialu i kontynuuję książkę.
grafika babe, breakfast, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.