16 lutego 2017

When I needed you most

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był jak dla mnie fajny, przynajmniej obudziłam się z pozytywnymi myślami. W szkole no trochę mój humor upadł, ale tak czy inaczej było dobrze.

Obecnie już pozostało mi zrobić zadania, spakować się, rozłożyć łóżko i umyć. Potem może jeszcze uda mi się coś zrobić, kontynuować czytanie książki albo też zacząć nowy odcinek Pamiętników wampirów. Ostatnio jakoś nie mam czasu dla seriali, a w następnych dniach też nie zapowiada się na to, że nadrobię kilka odcinków. No cóż, tak przynajmniej dłużej czasu będę mogła cieszyć się oglądaniem.

No nic, zacznę się zbierać, bo już znowu dziewiąta. A mim wszystko chciałabym się też wyspać. Inaczej te jutrzejsze osiem godzin nie będzie za ciekawe czy też przyjemne.
grafika flowers, pretty, and romantic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.