4 lutego 2017

And you look as beautiful as ever

Hej,
Sobota.

W końcu jakiś dzień, kiedy to udało mi się spać dłużej niż do siódmej. Miło wstać o dziesiątej. Ostatni tydzień był trudny, a następny wcale nie zapowiada się lżejszy. No cóż, jeszcze jutro z rana będę musiała się pouczyć na ekonomię. Mam nadzieję, że szybko się z wszystkim zwinę i będę miałam jeszcze trochę czasu dla siebie, dla serialu i książki.

Dzisiaj sprzątałam, odkurzałam, zrobiłam ciasto i pomalowałam paznokcie. Po prostu uwielbiam mieć nowo zrobione paznokcie. W sumie to nawet cieszę się, że robię je co trzy tygodnie, przynajmniej nie czuję się jakbym co chwilę musiała marnować tyle czasu.

Obecnie już się umyłam, łóżko rozłożyłam, więc pozostało mi zobaczyć albo chociaż zacząć następny odcinek Pamiętników wampirów, a potem kontynuuję książkę i jak już wyschną mi włosy to pójdę spać.
grafika quote, forget, and grunge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.