28 lutego 2017

Goodbye February!

Hej,
Wtorek.
Koniec kolejnego miesiąca, lutego.

W ostatnim czasie sporo się działo, przede wszystkim ostro zaczęły się śmiecenia i osiemnastki moich znajomych. Coraz bardzie myślę o sprawach, która za wcale nie tak długi czas będą też mnie dotyczyły.

Obecnie też już znacznie wcześniej robi się jasno na dworze, więc nawet wstawanie o szóstej jest znacznie prostsze. Nawet lubię deszcz, pochmurną pogodę, ale słońce i ciepło również uwielbiam. Po prostu jak dla mnie musi być zachowana równowaga pomiędzy wszystkim, w tym w też pogodzie. Niczym symbol yin i yang, który moim zdaniem ma głębokie znacznie.

Aktualnie pozostało mi już tylko umyć się, pouczyć na rachunkowość i prawo. Po czym będę miała czas dla książki, serialu i siebie. Oczywiście wszystko zależy od tego ile czasu i chęci mi zostanie.

Oby marzec był dobry!
Znalezione obrazy dla zapytania Goodbye February

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.