10 marca 2017

And I know that he knows I'm unfaithful

Hej,
Piątek.
Dziesiątego marca.

Dokładnie cztery lata temu zaczęłam tutaj pisać, pojawił się pierwszy post "Witaj świecie!". Czuję się jakby ten blog był moim małym dzieckiem. Nie wyobrażałam sobie, że już tylko czasu minęło. Przecież w 2013 roku to ja dopiero byłam w drugiej klasie gimnazjum. Obecnie również jestem w drugiej klasie, ale technikum. Mogę przyznać, że ten blog dorastał razem ze mną. I jak na razie nie mam zamiaru go popuszczać, aż jestem ciekawa ile takich rocznic jeszcze tu opiszę.

Pisanie bloga to świetny pomysł, jedno że mogę wrócić do tego co było jakiś czas temu i czytają, odczuwać to wszystko jeszcze raz. Po prostu codzienne wygadanie się tutaj pomaga mi, raczej mało co muszę cenzurować ze swojego życia. Więc też praktycznie wszystkiego można się z niego o mnie dowiedzieć, no nie aż tak wszystkiego, ale dosyć sporo.

Lubię blogować, lubię mówić tutaj o moich dniach, o moich zainteresowaniach, kosmetykach, książkach, serialach, filmach. Po prostu cieszę się, że mam takie miejsce i zawsze mogę poświęcić mu czas, wejść tutaj i ulepszyć moją stronę.

Myślę też, że pisząc tutaj, wyrobiłam sobie swój charakter i zdanie na niektóre tematy. Albo po prostu dorosłam. Już nie mam trzynastu lat, praktycznie jestem dorosła, moje obecne zmartwienia nie można porównać z tymi starymi, ale to chyba życie. Za rok niektóre obecnie ważne rzeczy, nie będą już dla mnie aż tyle znaczyły.

Dzisiejszy dzień był fajny, na trzech lekcjach miałam wykład o antykoncepcji i szczerze mówiąc moim zdaniem takie tematy powinny być obowiązkowe dla każdego i co najważniejsze powinna o nich rozmawiać tylko osoba, która wie co mówi, a nie nauczycielka z innego przedmiotu, która jest w stanie tylko puścić stary filmik.

Poza tym zobaczyłam nowy odcinek Riverdale, kolejny Pamiętników wampirów, zrobiłam w części ciasto i obecnie maluję paznokcie. Zanim obie dłonie mi wyschną to trochę potrwa, więc albo zacznę następny odcinek Pamiętników albo kontynuuję książkę.
Znalezione obrazy dla zapytania 4 urodziny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.