31 marca 2017

Goodbye March!

Hej,
Piątek.
Ostatni dzień marca.

Za miesiąc już będę po moim półmetku i prawdopodobnie już będę zapisana na prawo jazdy. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. Następne miesiące będą szczególne, będzie dużo się działo i naprawdę mam nadzieję, że wszystko będzie mi się udawać.

W końcu mam jakiś piątek tylko dla siebie, byłam na dworze, zobaczyłam odcinek serialu, usunęłam i wgrałam nowe piosenki na nośnik do auta. Obecnie jest już znowu po dziewiątej, a mnie boli głowa, co jest dosyć rzadkim zjawiskiem. Nie wiem o co chodzi, może o to, że w ostatnim czasie na prawdę mało sypiam. No cóż, wyśpię się na starość.

Marzec był dobry, dużo się działo, śmiecenia, osiemnastki, znajomi, jeszcze jedna osoba, szkoła, skończenie Pamiętników wampirów. No w wielkim skrócie było co pisać. I mam nadzieję, że w kwietniu będzie podobnie, a nawet i lepiej. 
Znalezione obrazy dla zapytania goodbye march

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.