7 marca 2017

The clouds are rolling in

Hej,
Wtorek.

Kolejny dzień pomału mija. W sumie był to taki typowy dzień w szkole. Nic specjalnego się nie działo. Na jutro też za dużo nie mam, a poza tym ta środa to dzień kobiet, więc tym bardziej ten dzień będzie wolny.

Dzisiaj rano udało mi się zebrać w piętnaście minut, co jest naprawdę osiągnięciem. A to wszystko dlatego, że udało mi się zaspać, ale na autobus i tak zdążyłam. A przynajmniej miałam dodatkowe pół godziny spania, jednakże wolałabym mieć chociaż te pół godziny. Nienawidzę tego, jak budzik mi nie dzwoni, po prostu wolę mieć wszystko pod kontrolą. A nie tylko w biegu wychodzić z domu.

Jak na razie to zobaczyłam odcinek Pamiętników wampirów, odpoczęłam i za chwilę umyję się, spakuję i zrobię lekcje. Potem zostanie mi chyba trochę czasu dla serialu lub książki. Poza tym mam zamiar iść trochę szybciej spać, bo jednak jestem dosyć zmęczona.
grafika food, cake, and chocolate

2 komentarze:

  1. Ty tutaj zdjecie slodyczy, a ja zyje bez slodyczy! :D powodzenia w odpoczywaniu i pojsciu wczesniej spac! Tez mam codzien takie plany, ale nie wypala zazwyczaj :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.