22 marca 2017

I feel it in the air

Hej,
Środa.

Dzisiaj cały dzień padał deszcz. Gdybym siedziała w domu to serio nie miałam nic przeciwko takiej pogodzie. Mimo wszystko nie miałam dziś wolnego dnia, ale mimo wszystko nie było aż tak źle.

Jakoś dziwnie pisać mi tak szybko, ale dzisiaj idę na śmiecenie do koleżanki i nie będę miała później czasu. Ogólnie muszę jeszcze rozłożyć łóżko, umyć się, spakować. Możliwe, że jeszcze przeczytam przynajmniej rozdział książki i może zobaczę odcinek serialu.

Ogólnie był to taki normalny dzień. Mam nadzieję, że dziś w nocy ani jutro już nie będzie padać. Jeden dzień deszczu wystarczy. Dobra zacznę coś robić, bo za jakieś trzy godziny muszę być gotowa.
grafika interior

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.