18 marca 2017

I don't wanna hurt him anymore

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień w sumie był bardzo fajny.

Wstałam dosyć późno, posprzątałam, zrobiłam wszystko co musiałam, zobaczyłam kilka odcinków Pamiętników wampirów i obecnie zostały mi dwa do skończenia całego serialu. Prawdopodobnie jutro będzie mi trochę smutno, bo tak trochę stracę cząstkę mojego życia. Przez ostatnie trzy miesiące ten serial był dla mnie ważny. I szczerze mówiąc dalej będzie, już zawsze będzie.

Obecnie już umyłam włosy, po prostu mam wolną sobotę. Za jakiś czas pójdę się umyć i to będzie na dzisiaj wszystko, Łóżko też już rozłożyłam, więc położenie się do niego będzie niczym wybawienie. Sen jest bratem śmierci, ale to mimo wszystko jedna z najlepszych pór dnia. Czasami od razu po wstaniu, myślę o tym, że wieczorem będę już w domu i będę mogła położyć się do mojego łóżka.

grafika country, road, and roadtrip

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.