17 marca 2017

I see him die a little more inside

Hej,
Piątek.

Chociaż szczerze mówiąc czuje jakby był dopiero wtorek. Ale podoba mi się to, że już znowu mamy weekend. Po prostu jest dobrze, aż zadziwiająco dobrze.

W sumie to nie robiłam dzisiaj niczego szczególnego. Byłam w szkole, przesiedziałam tam do szesnastej i wróciłam do domu. A przy okazji widziałam się z kolegą, z którym już długo nie rozmawiałam, uwielbiam widzieć się też z osobami z innych szkół niż moja. Dowiadywać się innych rzeczy niż te o których wiem. Porozmawiać o czymś innym. A to w sumie nawet dobrze, że co tydzień będziemy razem jeździć.

Jeszcze zanim wróciłam do domu, myślałam, że jednak coś zrobię bądź też zobaczę jakiś film czy też kilka odcinków serialu. Słabo z tymi moimi planami wyszło, jedynie ruszyłam serial i byłam na dworze zanim zaczęło padać.

Obecnie już znowu jest po jedenastej. Jeszcze trochę posiedzę i za jakiś czas pójdę spać.
grafika food, coffee, and strawberry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.