23 marca 2017

As I'm doing my hair

Hej,
Czwartek.

Wczorajsze śmiecenie było udane, jedynie strasznie wiało, przez co po prostu zamarzaliśmy. A w dodatku naprawdę późno mieliśmy transport do domu. A jeszcze długo po tym jak już byłam w swoim łóżku, nie umiałam zasnąć. Więc też nie byłam i nie jestem dzisiaj jakoś fantastycznie wypoczęta ani żywiołowa.

Za chwilę umyję się, rozłożę łóżko, spakuję się i zobaczę czy jeszcze będę chciała cokolwiek robić. Ostatecznie mogę sobie poleżeć albo iść szybciej spać. Chyba, że przeczytam jeszcze rozdział książki bądź zacznę nowy film. Nie wiem, obecnie nie umiem powiedzieć. Wiem tylko tyle, że jestem strasznie zmęczona. A jutro już znowu piątek.
grafika flowers, beautiful, and girl

2 komentarze:

  1. Oj tak, pogoda ostatnio nie rozpieszcza. Ale już piątek, więc nie ma się co martwić ;) Podzowiam cię, kochana, za tą systematyczność!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i życzę miłego weekendu! ;)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.