24 marca 2017

Preparing for another day

Hej,
Piątek.

Dzisiaj udało mi się zaspać, nienawidzę tego jak budzę się o wiele za późno. I po prostu nie wiem co mam zrobić najpierw. Ostatecznie zaczęłam lekcje od drugiej godziny i szczerze mówiąc skróciło mi to dzień w szkole.

Zobaczyłam film - Randka na weselu

"Mike i Dave, dwaj dorośli bracia, słyną ze szczeniackich wygłupów, które psują każdą rodzinną uroczystość. Gdy zostają zaproszeni na wesele swojej siostry na Hawajach, rodzice stawiają im warunek: muszą pojawić się w towarzystwie dziewczyn, które w razie potrzeby będą mieć na nich oko. Bracia umieszczają w internecie ogłoszenie, szukając idealnych partnerek. Nie przypuszczają nawet, że dwie dziewczyny, które poznają, okażą się jeszcze bardziej szalone i nieprzewidywalne niż oni sami, a sytuacja szybko wymknie się spod kontroli."

Taki prosty film, który zwyczajnie dobrze się ogląda i większości przypadnie do gustu. Nie wymaga za dużo wysiłku, dobry dla odstresowania i odpoczęcia.

To komedia więc też film jak najbardziej pozytywny i zabawny. Szczerze mówiąc to już od kilku miesięcy chciałam go zobaczyć i w końcu mi się to udało. W najbliższej przyszłości mam zamiar zobaczyć sporo filmów zanim zacznę następny serial i znowu nie będę miała czasu dla takowych około dwóch godzin komedii, romansów, dramatów.

Obecnie pozostało mi dzisiaj zrobić coś do szkoły, rozłożyć łóżko, umyć się i iść szybciej spać. Zresztą jutro mam co robić, a w dodatku idę na osiemnastkę do koleżanki.
grafika rose, red, and flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.