5 marca 2017

And this is more than love

Hej,
Niedziela.

Dzisiaj w sumie to nic takiego specjalnego nie robiłam, zobaczyłam kilka odcinków serialu, zrobiłam jajecznicę, później tosta z serem, dwie kawy, dzbanek herbaty i całą reklamówkę śmieci na dzisiejsze śmiecenie u koleżanki.

Będę wychodzić około w pół do dziewiątej na autobus, aby potem posiedzieć jakiś czas u jednej koleżanki z innymi i w końcu pojechać na te urodziny. Miło by było gdyby nie padał deszcz, bo będziemy siedzieć na podwórku, no ale na to już nie mam wpływu. Najwyżej skończymy z parasolami.

Obecnie pozostało mi przygotować się na jutrzejszą szkołę, umyć się, ubrać ciepło i przygotować sobie rzeczy, kiedy wrócę do domu. Jutrzejsze osiem godzin do najciekawszych nie będzie należało, wstawanie po szóstej również. Mam nadzieję, że będę czuła się dobrze, ostatecznie zwolnię się z ostatniej lekcji, i tak będzie mało osób.
grafika enjoy, family, and life

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.