23 grudnia 2017

And I wait all night 'til Santa comes to wake me from my dreams

Hej,
Sobota.
Dzień wielkich przygotować.

Dzisiaj dopiero wieczorem miałam czas dla siebie i dopiero wtedy włączyłam mój laptop, co świadczy o tym, że serio byłam zajęta. Można powiedzieć, że była to taka moja zwyczajna sobota z wielkim dodatkiem, więc nie do końca taka zwyczajna. No ale tak jak zazwyczaj sprzątałam, odkurzałam, myłam podłogi, zrobiłam obiad, ubrałam choinkę i jeszcze raz sprzątałam. Aż w końcu zrobiłam sobie kawę i spokojnie posiedziałam. Nawet udało mi się pomalować paznokcie u stóp, no poprawić ich były stan.

A teraz już znowu wieczór, poczekam aż wyschną mi włosy, posiedzę trochę i pójdę spać, bo jutro szczególny dzień - Wigilia.
grafika christmas, lights, and tree

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.