25 grudnia 2017

I see the children play outside, like angels in the snow

Hej,
Poniedziałek.

Pierwszy dzień świąt.

W sumie dzisiejszy dzień spędziłam dosyć miło, ale przez pewien czas troszkę mi się nudziło i przez chwilę też chciałam położyć się spać. Ale tego nie zrobiłam, tylko trochę sobie poleżałam, a potem byłam na dworze. Nawet zobaczyłam film Sztuka kochania, ale jakoś dla mnie nie był za dobry, nie przypadł mi do gustu. Tym bardziej patrząc na to, że to prawdziwa historia pani Michaliny.

A jutro na pewno zobaczę Grincha, chyba że jeszcze dziś go zacznę, a jutro czy też w nocy kontynuuję, wszystko zależy od tego ile czasu będę miała.
grafika boyfriend, girlfriend, and kiss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.