26 grudnia 2017

While mom and daddy share a kiss under the mistletoe

Hej,
Wtorek.

Drugi dzień świąt.

Dzisiaj zobaczyłam Grincha do końca. Odpoczywałam, piłam herbatę i ogólnie korzystałam z tego, że miałam wolny dzień, a wieczorem jeszcze byłam się przejść.

Obecnie już się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy, posiedzę trochę i wkrótce pójdę spać, bo jestem dosyć zmęczona, te święta i leżenie mnie wykończyły. Nie no, najbardziej w świętach lubię ten czas przed nimi - czas przygotowań, kiedy to jeszcze jest dużo do zrobienia i na wszystko brakuje czasu.
grafika christmas, food, and Cookies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.