24 grudnia 2017

Oh, why? 'Cause that's Christmas to me

Hej,
Niedziela.
Wigilia.

Chciałabym Wam wszystkim życzyć wspaniałych świąt,
rodzinnej atmosfery i dobrego jedzenia.
Każdej osobie z osobna życzę zdrowia, spokoju i wypoczynku,
wiele miłości i po prostu spełnienia marzeń.
Aby te święta były na prawdę magiczne i szczęśliwe.

gwiazda-ruchomy-obrazek-0066gwiazda-ruchomy-obrazek-0066gwiazda-ruchomy-obrazek-0066



No to mamy Święta.
Prawie wszystko mam już zrobione. Kolacja praktycznie jest gotowa, moczka, makówka, karpie w piekarniku, stół przygotowany, ja już umyta i ubrana i pozostało mi już tylko ugotować uszka i zrobić barszcz. Te święta są, będą na pewno inne.

Nie mam za dużo czasu, więc też zbieram się. Zjemy, posprzątamy, pewnie posiedzimy razem i dopiero później będę miała czas dla siebie. Ale też za dużo nie będę robić, po prostu pójdę spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.