27 grudnia 2017

And we'll cherish all these simple things wherever we may be

Hej,
Środa.

No to święta minęły, ale przerwa świąteczna nie. I pozostaję przy tej myśli.

Dzisiaj pomimo wolnego, nie wyspałam się za bardzo, ale jutro to sobie odbiję. W domu była kolęda, przez co straciłam trochę czasu, ale co do spraw kościoła nie będę się tu za dużo wypowiadała, bo jeszcze przesadzę.

Ale no dobra, zrobiłam obiad, posprzątałam po obiedzie, zrobiłam nowy pomysł na stronę w moim zeszycie na nowy rok, posiedziałam, zrobiłam herbatę i tak minął mi ten dzień, mało efektywnie, ale mam do tego prawo po świątecznym leżeniu.

Obecnie już się umyłam, oglądam filmiki na youtube i pewnie za niedługo pójdę spać, bo mimo wszystko chciałabym się chociaż trochę wyspać i odespać wszystkie niedospane dni.
grafika food, breakfast, and healthy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.