22 grudnia 2017

I see the presents underneath the good old Christmas tree

Hej,
Piątek.
Pierwszy dzień zimy.
Koniec tygodnia.
Początek przerwy świątecznej.

W szkole nie robiłam praktycznie nic, byłam. Poza tym siedzieliśmy z kilkoma osobami w piwnicy podczas akademii, a później mieliśmy wigilijkę klasową. Z której zmyłam się dosyć szybko, bo miałam jeszcze kilka spraw na głowie. Poza tym byłam w domu, a tutaj zawsze jest coś do zrobienia, więc szczerze mówiąc dopiero wieczorem miałam spokój.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, mam nadzieję, że dobrze się wyśpię, bo jutro czeka mnie dosyć sporo rzeczy do zrobienia. Jestem ciekawa jakie będą te święta i jak one wyjdą. Liczę na to, że wszystko będzie dobrze.
grafika christmas, winter, and Cookies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.