15 grudnia 2017

Everything I need

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był całkiem przyjemny. W sumie piątki zazwyczaj są fajne, bo dotychczas kończyłam po trzynastej. Ledwo co nauczyłam się mojego planu lekcji, a już od następnego tygodnia jest nowy.

Najlepsze jak jeszcze wczoraj przypomniało mi się o wielkim zadaniu egzaminacyjnym i spytałam się o zdjęcia kartek, bo tylko jedna osoba z pary je miała. Okazało się że na mojej grupie zostałyśmy z koleżankami trzy - wszystkie bez kartek. Ale z czasem podratował nas jeden kolega. Szczerze mówiąc nie chciało mi się tego robić, dlatego całość spisałam z internetu. Za co zresztą dostałam piątkę, pasuje mi taka ocena za przepisanie.

Obecnie już się umyłam, po południu robiłam jeszcze łapacze, nadrobiłam wszystkie odcinki Riverdale i kontynuowałam Jane the Virgin. W najbliższym czasie będę musiała zobaczyć wszystkie zaległe odcinki. A jutro pokaz w szkole.
grafika chocolate, food, and drink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.