21 grudnia 2017

The fireplace is burning bright, shining along me

Hej,
Czwartek.
Ostatni dzień jesieni, chociaż ten dzisiejszy śnieg wcale nie był taki jesienny.

Dzisiaj robiłam po prostu wszystko. A przede wszystkim jeździłam i chodziłam po sklepach. Ale myślę, że kupiłam wszystko co musiałam, a zwłaszcza prezenty.

Obecnie już się umyłam, spakowałam na jutro prezent na wigilijkę klasową i w sumie nic więcej nie potrzebuję. I tak już było dość cudowania z jutrzejszym dniem, mam jedynie nadzieję na to, że dosyć szybko będę już w domu. Szczerze mówiąc jakoś nie czuję nadchodzących świąt, mam nadzieję, że w Wigilię poczuję wszystko tak jak powinno być. Te święta będą inne, ale mam nadzieję, że przyniosą same dobre rzeczy.
grafika beautiful, winter, and christmas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.