6 grudnia 2017

I need someone

Hej,
Środa.
Mikołajki.

Szczerze mówiąc jakoś nie czułam dzisiaj tego dnia. Może jak byłam młodsza (chociaż nie wierzyłam w Mikołaja) jakoś łatwiej było mi się cieszyć. Obecny dzień był taki zwykły. Na lekcjach nie byłam, w większość siedzieliśmy na holu i sprzedawaliśmy jako miniprzedsiębiorstwa.

Skończyłam szósty sezon Suits

Więc aktualnie pozostało mi już tylko dziesięć odcinków siódmego sezonu. Już teraz wiem, że będę tęsknić za tym serialem. Przez te kilka miesięcy strasznie się z nim zżyłam. Jak już skończę cały serial będę się czuła niczym gdybym to ja sama przestała pracować w biurze Pearson Spector.

Obecnie już się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy, spakuję się i może coś pouczę na pracownię i w końcu pójdę spać.
grafika book, winter, and snow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.