10 grudnia 2017

That you move on and be happy without me

Hej,
Niedziela.

Kolejny tydzień dobiega końca.

Szczerze mówiąc obecnie czuję się jakby była siódma rano, a to głównie dlatego, że zdrzemnęłam się jakieś pół godziny. Jak dla mnie niedziele są właśnie po to, aby sobie poleżeć. W przyszłości chciałabym zapoczątkować taką tradycję w mojej rodzinie (jeśli takową będę mieć). A nawet jakbym miała leżeć sama to i tak byłoby fajnie. Cały tydzień nie mam czasu, ani też nie wysypiam się - więc ten jeden dzień jest dla mnie idealny pod tym względem.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, spakować się na jutro, przeczytać jeszcze jakieś dwa rozdziały książki i będę mogła iść znowu spać.
grafika snow, winter, and christmas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.