17 grudnia 2017

I know that we will be alright, alright, yeah

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień w sumie dosyć mi się podobał.
Nawet się wyspałam, a potem spokojnie sobie spędziłam czas, nawet zrobiłam trzy i pół blachy pierniczków (większość z kokosem), ale aktualnie już tyle ich nie ma. A myślałam, że będą na święta, chyba jednak będę musiała robić je drugi raz w następnym tygodniu.

Obecnie pozostało mi już tylko poczytać plan, spakować się na jutro, umyć się i w sumie będę mogła iść spać. Ale pewnie jeszcze po drodze postaram się owinąć serce łapacz snów i przy okazji może zobaczę następny odcinek serialu.
grafika christmas, Cookies, and winter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.