2 grudnia 2017

Got it bad

Hej,
Sobota.

Czyli dzisiaj zajmowałam się tym co zazwyczaj robię w soboty - sprzątaniem, odkurzaniem, myciem, a nawet udało mi się zrobić pizzę, a dokładniej mówiąc dwie pizze.

Dalej jakoś tego nie czuję, że to praktycznie końcówka roku 2017.

Czekałam na ten rok wielkich zmian, ale nie sądziłam, że w przeciągu tych miesięcy aż tyle się wydarzy. Było dobrze, było źle - obecnie jest neutralnie, ale chciałabym żeby było lepiej. Mam nadzieję, że 2018 będzie dla mnie bardziej przyjemny, a przynajmniej w tym czym mogę postaram się, żeby taki był.

Obecnie pozostało mi rzucić się do wanny, a potem do łóżka. Pomiędzy może jeszcze uda mi się dokończyć odcinek serialu.
grafika girl, bed, and hair

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.